dilluns, 30 de gener del 2012

DIUMENGE 30-01-2012 MITJA DE TERRASSA.

Per fi ha arribat, la mitja més bonica de totes. Aquest era el segon cop que la feia, però ja n´estic enamorat. Terrassa per a mi te quelcom especial. Soc egarenc d´adopció, doncs fa 11 anys que vaig venir a viure a aquesta ciutat i em sento totalment adaptat. En aquesta ciutat han nascut les meves 2 filles, es la ciutat que m´ha vist creixer professionalment, i ara es la ciutat que m´està fent gaudir d´aquest fantastic esport que es correr. I desde fa ja quasi un any, que tinc el plaer de sortir a correr amb els companys PANTAURELLS, que també m´han acollit d´una forma explendida.

Darrera meu es veu l´Ana Cos, que m´ha estat trepitjant els talons tota la cursa. Gran carrera de l´Anna.
La cursa, la he gaudit molt, primer perque he assolit l´objectiu que tenia marcat que era fer una mitja amb un ritme aproximat de 4:20-4:25. Be ha sortit el 4:25, però l´important era disfrutar. I a més a més, he gaudit d´una nova experiencia portant una camara frontal, agafada al cap com si fos un frontal de llum com els que portem quant sortim els dijous al vespre. Va ser una proposta d´en Jordi Garreta, qui va plantejar pel nostre foro dels Pantas, la possiblitat de portar aquesta càmara. Com que m´agraden les noves experiencies, de seguida m´hi vaig oferir. Els companys de BEN MIRAT PRODUCCIONS ha fet un bon video amb les imatges que van gravar, i algunes sequencies de la càmara frontal que portava. El video resum de la cursa, el podeu veure aquí: http://www.visquemterrassa.tv/canales/la-ciutat/sortim/reportatges/samir-ait-buichamane-i-jelena-abele-senduen-la-tretzena-mitja-marato-de-terrassa-11485.html
Amb el meu amic Xavier
Una part dels Pantas amb la familia a l´Epic.





















Amb la peaso càmara al cap
Estrictament parlant de la cursa, he de dir que he fet MMP amb un temps final de 1:33:45, el que representa 5 segons menys que la meva anterior millor marca a Mataró, en el mes de desembre. Però el mes important, es que respecte a la mitja de l´any passat, he millorat en una mica més de 5 minuts. Tots els amics Pantaurells han fet una gran cursa, i crec que el realment important no es en quin lloc hem arribat cadescun, si no que tots nosaltres hem gaudit molt, i hem vist complerts els nostres objectius personals.


Al final de la cursa, hem tornat cap a casa, una dutxa, i tots cap el EPIC, on en Jordi Garreta havia organitzat un dinar. Ens ho hem passat molt be, i hem gaudit en grup del dinar de germanor.



1 comentari:

  1. Molt bé Joaquim!
    Ja veig que portaves un peazo càmera com dius... però les imatges han quedat molt bé!
    Felicitats per la marca, segur que encara milloraràs més. Ens veiem aviat.
    (M'he intentat fer seguidor del blog però no hi ha manera.... algo falla, ja provaré en un altre moment)
    Salut!

    ResponElimina